Nettó 50.000 Ft feletti rendeléstől nálunk továbbra sincs GLS házhozszállítási díj.

Premiumpatron

Kérdése van? +361 789 3960

Kategóriák
Premiumpatron

Kérdése van? +361 789 3960

  • Kategóriák
    • Kábel, adapter
    • Nyomtató
    • Nyomtatás, kellékanyag
    • Címkenyomtatók, feliratozók
    • Monitor, TV, Projektor, VR
    • Gaming, Streaming
    • Számítástechnika
    • Háztartási kisgépek
    • Zenehallgatás, Audio
    • Irodai, otthoni aprócikk
    • Szépség & Egészség
  • Hírek, tesztek
  • Viszonteladóknak
  • Gyakori kérdések
  • Új funkciók
  • Garancia lejelentés partnereknek
  • Connestic Kapcsolódás
  1. Garancia lejelentés partnereknek

Garancia lejelentés partnereknek

Hogyan érvényesíthetem a garanciát hibás termék esetén?

A garanciális igények érvényesítése a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján történik, amely az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról rendelkezik.

  • 10.000 – 250.000 Ft közötti bruttó eladási ár esetén: 2 év jótállás
  • 250.000 Ft feletti bruttó eladási ár esetén: 3 év jótállás
  • 10.000 Ft alatti fogyasztási cikkek esetén a jótállás nem kötelező.

A gyártó ettől eltérő többletkötelezettséget is vállalhat a jótállási időtartamra.

📌 Fontos! Hibás nyomtató esetén a nyomtató garanciejegyén szereplő szervízpartnerhez kell a végfelhasználónak eljuttatnia a hibás terméket. A Clondike Kft. nem hivatalos márkaszervíz, így hivatalos szakvéleményt nem adhat, nem végezhet javítást. Ha hozzánk lett leadva a hibás nyomtató szervíz igénnyel, a Clondike Kft. a termék oda és visszaszállításakor felmerülő költségét tovább terheli a vevőre.

A garanciális csere feltétele a kitöltött garanciaigény-lap csatolása:
📄 Garancia igénybejelentő lap letöltése (PDF) 📄 Garancia igénybejelentő lap letöltése (DOCX)

Zafír Premium termékek garanciális feltételei:

✔ Zafír Premium kellékanyagokra a garancia csak Clondike Kft. számlával igazolt, 1 éven belüli vásárlás esetén érvényesíthető.
✔ Általános garancia a vásárlástól számított 1 év, vagy a szavatossági idő lejárata.
✔ A cseregarancia legfeljebb 10%-os tömeghiányig alkalmazható.
✔ A reklamált termék nem lehet sérült vagy törött.
✔ Minden hibás kellékanyaghoz teszt nyomatot vagy státuszjelentést kell mellékelni. 📄 Garancia igénybejelentő lap letöltése (PDF) 📄 Garancia igénybejelentő lap letöltése (DOCX)


Mit tartalmaz a bevizsgálás és mennyi időt vesz igénybe?

A reklamáció során ellenőrizzük:
✅ A termék eredetiségét, épségét és a hiba okát.
✅ Toner és patron esetén a kellékanyag állapotát tesztoldalak és tömegmérés alapján.

⏳ Bevizsgálási idő: maximum 8 munkanap az átvételtől számítva.
📦 Visszaküldési költség: a vevőt terheli.

Amennyiben további kérdés merül fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre!

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Clondike Kft.
  • 1139 Budapest, Fáy utca 4.
  • +361 789 3960
  • info@premiumpatron.hu
Webáruház készítés
  • Kábel, adapter
  • Nyomtató
  • Nyomtatás, kellékanyag
  • Címkenyomtatók, feliratozók
  • Monitor, TV, Projektor, VR
  • Gaming, Streaming
  • Számítástechnika
  • Háztartási kisgépek
  • Zenehallgatás, Audio
  • Irodai, otthoni aprócikk
  • Szépség & Egészség
  • Hírek, tesztek
  • Viszonteladóknak
  • Gyakori kérdések
  • Új funkciók
  • Garancia lejelentés partnereknek
  • Connestic Kapcsolódás
Belépés
Regisztrálok, a viszonteladói árakhoz.
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.